webdokwadratu

 

obecnie w Rzeszowie odbywa się kolejna edycja konferencji InternetBeta 2016. cała impreza ma miejsce w Centrum Edukacji Międzynarodowej w Kielnarowej, gdzie przez lata miałam okazję pracować. swego czasu powstał pomysł na projekt webdokwadratu, który miał na celu pokazanie twarzy osób związanych z branżą internetową w polsce.

pierwsza i ostatnia jak się okazało edycja projektu miała miejsce dawno temu, kolejna miała się odbyć, ale nie ukrywam, z przyczyn różnych, nie mogłam zrealizować kolejnych sesji. jednak mam jeden wyrzut sumienia, zrobiłam kiedyś zdjęcia, których do tej pory nie opracowałam i nie wysłałam, osobom najbardziej zainteresowanym, za co szczerze przepraszam. dzisiaj mam nadzieję się zrehabilitować, dlatego też umieszczam ten post. oto nowe twarze projektu webdokwadratu i kilka dawnych, ale moich ulubionych..

 

adam-zygadlewiczmmal

Adam Zygadlewicz

marcin-galicki-maciek-monkiewicz

Marcin Galicki, Maciek Monkiewicz

 

 

 

karol-wnukiewicz

Karol Wnukiewicz

 

artur-racicki

Artur Racicki

 

kalina-piciun

Kalina Pieciun-Regulska

 

grzegorz-blazewicz

Grzegorz Błażewicz

 

 

korneliusz-wieteska

Korneliusz Wieteska

 

krzysztof-belech

Krzysztof Bełech

 

krzysztof-sobieszek

Krzysztof Sobieszek

 

marcin-szelag

Marcin Szeląg

 

marcin-zabielski

Marcin Zabielski

 

4ra50na50anzel

Rafał Agnieszczak

 

2aal50na50anzelmal

Ania Ałłaszkiewicz

 

2ak50na50anzelmal

Artur Kurasiński

 

3aaga50na50mal

Agnieszka Oleszczuk-Widawska

 

3mat50na50anzelmal

Mateusz Tułecki – pomysłodawca, organizator projektu.

 

zdjęcia są fragmentem projektu web2 – ludzie polskiego internetu

https://www.facebook.com/webdokwadratu

 

 

 

Leave a Reply

